Подбрани връзки по темите:

четвъртък, 4 февруари 2010 г.

Омръзна ми да е ЗИМА



Омръзна ми СТУДА,
омръзна ми ЛЕДА,
омръзна ми СНЕГА,
омръзнаха ми ЧЕРНИТЕ дървета на фона на БЯЛАТА снежна покривка,
омръзнаха ми гладните птички и лебеди, омръзна ми ...

ОМРЪЗНА МИ ДА Е ЗИМА !


Въпреки това, няма да ви лиша от удоволствието да видите черноморския бряг във Варна:


С благородна завист и едновременно с гордост трябва да кажа, че снимките са правени от дъщеря ми (14 год.) и са завидно сполучливи.

А ето и снимките на сина ми (19 год.) правени от него самия при изгрева на слънцето и от негов приятел, докато той тренира :



И докато те си снимат на воля тук и там, аз съм на работа. Стоя пред компютъра и си мисля, че е време и той да получи своя нов Desktop


Ако последвате линка:


ще откриете подобни на приложените картинки:





















бутон за споделяне

Няма коментари:

Последователи на моя блог: